12/1/11

"Εδωσα αλλα δεν πήρα"



Το έχω ακούσει πάααααρα πολλές φορές...

"Έδωσα αλλά δεν πήρα τίποτα"...

Και το διάβασα σε ενα forum που συνήθως πιάνω κουβέντα...

-Πόσες φορές δεν έδωσες τον εαυτό σου σε λάθος άτομα και δεν πήρες τίποτα? Πόσες φορές πληγώθηκες και είπες ποτέ ξανά?...έδωσες αλλά δεν πηρες? Και δε μιλάω μόνο σε σχέση αλλά και σε μια απλή φιλία!!! -λέει η κοπέλα-

-Κανένας δεν μας πιέζει να δώσουμε τίποτα...
Εμείς επιλέγουμε τι θα δώσουμε και σε ποιόν...
Από κει και πέρα, κατά την προσωπική μου άποψη, αν το κάνεις για να πάρεις κάτι πίσω αυτό λέγεται εμπόριο...
Αν το κάνεις επειδή έτσι αισθάνεσαι,-για μένα πάντα- μιλάει η συμπάθεια, η καλοσύνη η αγάπη...
Σε σχέση ή σε φίλο...

Το δούναι και λαβείν υπάρχει από τα αρχαία χρόνια...σε όλους τους τομείς...

Οπότε το πρόβλημα δεν είναι αν παίρνεις κάτι πίσω...-πιστεύω ότι πάντα παίρνεις κάτι πίσω...-
Απλά ίσως δεν παίρνεις αυτό που θα ήθελες να σου δώσουν...-κι αυτό είναι άλλη ιστορία-...
-λέω εγώ..-

Συμφωνείτε ή διαφωνείτε;

Θέλω απόψεις...γνώμες...

5 σχόλια:

  1. Ξυνεις πληγες με αυτο το ποστ...Σιχαινομαι την αχαριστια οσο τιποτα αλλο...Χαλασε μια φιλια μου εδω και ενα μηνα με την κολλητη μου μετα απο 15 χρονια...Δεν μπορεσε ποτε να εκτιμησει τ ι π ο τ α...Πολυ κριμα για εκεινη...Δεν περιμενα να παρω πολλα απο εκεινη αλλα τουλαχιστον περιμενα να εκτιμησει τα 15 χρονια που ειμαστε φιλες και να φερθει αναλογα...Αλλα ο καθενας παιρνει οτι του αξιζει καμια φορα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κρατάω το "Πολύ κρίμα για εκείνη"...
    Αυτή είναι που χάνει στην τελική...όχι εσύ...
    Εσύ να είσαι υπερήφανη που έδωσες ότι έδωσες όλα αυτά τα χρόνια...
    Και στην τελική, αυτό είναι που μας δίνει ποιότητα στον χαρακτήρα μας...

    Επίσης λένε πως για να εκτιμήσεις κάτι που είχες πρέπει να το χάσεις...

    Δεν πειράζει...

    Όπως έλεγα σε ένα παλαιότερο ποστ, κάποιοι έρχονται στον δρόμο μας για πολύ ή για λίγο, και πάντα αφήνουν κάτι...είτε την λάμψη τους είτε την βρωμιά τους...

    Απλά εύχομαι να μην μετανιώσεις/νεις για αυτά που έδωσες, γιατί αυτό θα είναι μεγαλύτερο κρίμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οχι οχι δεν μετανιωνω ποτε για πραγματα που εχω κανει,μονο για εκεινα που δεν εχω κανει...Νομιζω ετσι πρεπει...Εγω θα συνεχισω να δινω σε εκεινους που αγαπω και θεωρω οτι αξιζουν να υπαρχουν στη ζωη μου...Δεν με πτοει η συγκεκριμενη φαση...Απλα εχω αρχισει και αναλογιζομαι λιγο καλυτερα τους ανθρωπους που με περιβαλλουν...Νομιζω ειναι για καλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ απο την πρώτη έως την τελευταία λέξη...
    Κάθε τι που παρουσιάζεται στην ζωή μας, συνήθως είναι ένα μάθημα, αρκεί να έχουμε το μυαλό μας ανοιχτό, για να το αντιληφθούμε...
    Μ' αρέσει που δεν το βάζεις κάτω...γιατί ακούω αρκετούς που λένε..φτάνει πια δεν "χαραμίζομαι" για κανέναν από δω και πέρα...
    Cheers :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οχι εγω δεν το βαζω κατω ποτε!Ειμαι αθεραπευτη και αδιορθωτη!!Ισως γιατι δεν θεωρω οτι "χαραμιζομαι"...Πληγωνομαι βεβαια αλλα.....ΕΚΕΙ!!!
    Cheers :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή