25/3/11

Θ Α Ν Α Τ Ο Σ !

Άνθρωπος...

Ίσως το τελειότερο ον στον πλανήτη μας...

Τελειότερο ε;

Κι όμως αυτό το "τέλειο" ον που βασιλεύει αυτόν τον πλανήτη, βιάζει την 18μηνη κόρη του μέχρι θανάτου, ανοίγει πυρ σε 14χρονο, κάνει πόλεμο για πετρέλαιο, επιβάλετε σε αδύναμους με την βία, είναι ανήθικο, είναι αχόρταγο, είναι διαστροφικό, είναι ανώμαλο, είναι άρρωστο....

Του αξίζει να πεθάνει...


Δεν θα βάλω εδώ τέτοια εικόνα, ούτε θα παραπέμψω τα παραπάνω στην πηγή της είδησης...δεν θα μολύνω το blog μου...

Του αξίζει να πεθάνει...

....................................................................

Η ωμότητα της ενημέρωσης, για μένα, είναι καταδικάσιμη...

Ακόμα με στοιχειώνει μια εικόνα που είδα στο δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 πριν πάρα πολλά χρόνια...-με το σαΐνι τον Ευαγγελάτο-

Σε ένα στρατόπεδο εκπαίδευσης, είχαν ενα σκύλο δεμένο όρθιο, και με τις ξιφολόγχες τους το καρφώνανε στο σώμα...ο σκύλος ανήμπορος να αντιδράσει...μαρτυρούσε μέχρι να ξεψυχήσει...

Και ποιο το κέρδος απο τον συγκεκριμένο στρατό; Οι άνδρες τους γίνανε μάχιμοι;

Και ποιο το κέρδος των υπευθύνων του δελτίου που παρουσιάσανε αυτή την εικόνα της είδησης; Γίνανε πιο cult; Πιο έγκυροι;

.......................................................................

Απο τότε δεν ψάχνομαι με ειδήσεις σε δελτία, ούτε στο internet -που γίνεται ακόμα πιο ωμό...-

Μόνο τους τίτλους που είδα μου φτάνει...

Δεν θέλω εικόνες που θα με κάνουν να ξεράσω απο την σιχαμάρα στο πιο αρρωστημένο είδος του πλανήτη...

Αν υπάρχει Θεός δεν θέλω να τιμωρηθούνε στην "μετά ζωή"....θέλω να καούν ζωντανοί... ΤΩΡΑ...

Όχι εγώ, όση οργή και να έχω αυτή την στιγμή, δεν θα μπορούσα να το κάνω...ούτε και να το δω...

Μου αρκεί που θα ξέρω ότι θα τιμωρηθούνε...

Τι να το κάνω να πάει φυλακή για κάτι χρόνια...μετά μπορεί να του την χαρίσουνε...

Στην καρέκλα...

Στην κρεμάλα...

Στην πυρά...

Δεν με νοιάζει που...

εκτέλεση....ΤΩΡΑ!

Τι άλλο θα άξιζε σε έναν παιδεραστή πατέρα, που για να ικανοποιήσει την αρρώστια του δεν λογάριασε όχι μόνο την ψυχική οδύνη του παιδιού του, αλλά ούτε καν την ίδια του την ζωή...

ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΕΣ!

ΘΑΝΑΤΟΣ!


........................................................................

Κι όχι μόνο σε αυτούς...

Αλλά σε όσους ξεκινάνε πολέμους, σε όσους δεν λογαριάζουν την ζωή του διπλανού τους, σε όσους που στόχο ζωής έχουν να τρομοκρατούν το παιδάκι, το γεροντάκι, τον οποιονδήποτε, σε όσους έχουν ξεχάσει το χρέος τους σαν άνθρωποι...

..........................................................................

Κι έχω την ψυχολόγο να μου τους δικαιολογεί...-δεν θα πω ονόματα κτλ γιατί δεν θέλω να εκθέσω/θίξω κανέναν-

σε ένα "άρθρο" της για την παιδεραστία...

σχολιάζω εγώ...

"Εγώ που λέω "Θάνατος στους παιδεραστές" τι είμαι;"

Και απαντάει αυτή...

"Είναι απόλυτα λογικό να πιστεύεις κάτι τέτοιο γιατί θεωρώ ότι δεν υπάρχει χειρότερο έγκλημα. Παρόλα αυτά είναι άτομα που χρειάζονται βοήθεια. Δε νομίζεις ότι θα έπρεπε το κράτος να τους ελέγχει μέσα στη φυλακή και όταν βγαίνουν από αυτήν; Για να προστατέψει τα παιδιά αλλά να βοηθήσει και αυτούς...Με την ίδια λογική θα πρέπει να υπάρχει θανατική ποινή και για άλλες περιπτώσεις. Πιστεύεις ότι αυτή είναι η λύση;"

Και απαντάω εγώ...

"Υποτίθεται ότι μπαίνει κανείς φυλακή (σωφρονιστικό ίδρυμα) για να γίνει σώφρον...

Εγώ δεν έχω μάθει ότι στις φυλακές υπάρχουν ψυχολόγοι που βοηθάνε τέτοια άτομα για ξεπεράσουν την αρρώστια τους.

Στην χώρα του αρπακολλισμού και της προχειρότητας, είναι λογικό να μην συμβαίνει, ούτε αυτό που λέω εγώ ούτε αυτό που λες εσύ

Η θανατική ποινή φαντάζει σε μένα ως λύση γιατί όταν ακούω για μια τέτοια πράξη μου έρχεται αναγούλα και θυμός...
Δεν είμαι τέλειος -ούτε επαγγελματίας ψυχολόγος- για να δώσω σε αυτόν τον απ-άνθρωπο δικαιολογία.
συγνώμη, μπορεί να είναι ακραίο αλλά όταν κάποιος έχει αυτή την αρρώστια φοβάμαι ότι θα την έχει για πάντα...

Δεν ξέρω αν είναι έμφυτο ή όχι, αλλά όλα τα κακά -ή τουλάχιστον τα περισσότερα- ξεκινάνε απο την οικογένεια.
Όταν οι γονείς δεν είναι κατάλληλοι, δεν είναι ψυχικά υγιείς για να μεγαλώσουν παιδί/α πρέπει να αναθέτονται σε οικογένειες/ζευγάρια που έχουν τα παραπάνω "προσόντα" -και ειδικότερα σε ζευγάρια που δεν μπορούν να τεκνοποιήσουν-

Τόσο δύσκολο είναι να υπάρχει υπεύθυνη κοινωνική πρόνοια;

ΥΓ Για κάποιο άλλο έγκλημα, δυστυχώς δεν μου έρχεται σαν λύση η θανατική ποινή..."

Απάντηση δεν πήρα...

Αλλά δεν με νοιάζει κιόλας...

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΩ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΞΗ....

να κλέψει κάποιος που δεν έχει ανάγκη, γιατί έχει χρήματα, το δικαιολογώ

να κλέψει κάποιος που δεν έχει χρήματα, το δικαιολογώ

να σκοτώσει κάποιος κάποιον λόγω αυτοάμυνας, το δικαιολογώ

να βιάσει κάποιος οποιονδήποτε -γυναίκα, άνδρα, ηλικιωμένο είναι κατακριτέο ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ, αλλά παιδί........1000 φορές χειρότερο για μένα- ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ .-



Εγώ δεν είμαι σπουδαγμένος για να δικαιολογήσω τέτοια πράξη...-κι αν είναι να σπουδάσω για να ξεχάσω τι σημαίνει άνθρωπος, καλύτερα να μην το κάνω ποτέ-

Θ Α Ν Α Τ Ο Σ

4 σχόλια:

  1. Ξέρεις Elt για οποιονδήποτε έχει παιδί αλλά και για όλους τους υπόλοιπους κάτι τέτοιο είναι το χειρότερο έγκλημα και πρέπει να τιμωρείται.
    Να σου πω όμως την άποψή μου;
    Κανείς δε μπορεί να στερήσει τη ζωή από κάποιον άλλο. Όπως ο δολοφόνος έτσι κι ο δικαστής.
    Και ξες γιατί το πιστεύω αυτό;
    Έχουμε, οι άνθρωποι, κάνει νόμους για ομαλή κοινωνική συμβίωση και αυτοί από κάποιους δεν τηρούνται.
    Σ'αυτή την περίπτωση οι νόμοι επιβάλλουν την τιμωρία.
    Εσύ πιστεύεις (και ορθώς) οτι δεν τιμωωρούνται επαρκώς γιατί βγαίνουν γρήγορα κλπ. Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη. Αυτό "στη χώρα του αρπακολλισμού και της προχειρότητας", όντως.
    Πιστεύεις οτι αυτή η χώρα θα μπορούσε να κάνει έστω μια φορά λάθος;
    Να πάει ένας αθώος στην κρεμάλα από λάθος;
    Σ'αυτή τη χώρα πιστεύω ναι...
    Έχουν ήδη καταδικαστεί σε ισόβια άνθρωποι αθώοι. Φαντάσου αυτοί να είχαν καταδικαστεί σε θάνατο.
    Φαντάσου στη χώρα αυτή που ζούμε της προχειρότητας και της ακαμψίας να κατηγορηθεί λανθασμένα ο ανηψιός σου για παράδειγμα, επειδή βρέθηκε στο λάθος μέρος τη λάθος ώρα.
    Έστω από λάθος κάποιου κακού αστυνομικού ή δικαστή. Δύσκολο; Εδώ;

    Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να στερεί τη ζωή κάποιου άλλου. Χωρίς αυτό να σημαίνει οτι εκείνος δεν έκανε λάθος.

    Η λύση είναι να μεγαλώνουμε ανθρώπους που σέβονται τους άλλους και δεν παρανομούν, αστυνομικούς που κάνουν τη δουλειά τους, δικαστές που κρίνουν σωστά και φυλακές που σωφρονίζουν. Παιδεία.

    Φυσικά αυτά είναι η άποψή μου που βασίζεται κυρίως στο σάπιο σύστημα στο οποίο λειτουργούμε. Δεν διακιολογώ τους εγκληματίες, άσχετα με το αν έχουν ελαφρυντικά όπως η ψυχολόγος από τη μεριά της σου είπε. Καθαρά αντικειμενικά, η Ελλάδα που χτυπάει κατά λάθος με τα γκλομπ περαστικούς σε διαδηλώσεις θα είχε στείλει κόσμο και κοσμάκη αδιάβαστο για εγκλήματα άλυτα, εγκλήματα που θα είχαν πολιτικές σκοπιμότητες και για πόσα άλλα.
    Σκέψου έναν αθώο σ'αυτή τη θέση.

    Με σεβασμό,
    AnD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου...

    Σέβομαι απόλυτα το τι λες...

    Εννοείται οτι ποτέ των ποτών δεν θα επιθυμούσα την καταδίκη ενός αθώου...-αλίμονο-

    Μιλώ καθαρά για αυτούς που με σοβαρή έρευνα και ατράνταχτα στοιχεία αποδεικνύεται η ενοχή τους...

    Όμως όσο ψύχραιμος κι αν είμαι τώρα με το θέμα μας, δυστυχώς δεν μπορώ να βρω άλλη τιμωρία...

    Συμφωνώ με την λύση που λες...-κλειδί σε όλα η παιδεία..-

    (ίσως αυτό να λείπει κι απο μένα και ζητώ θάνατο στους παιδεραστές...)

    Αλλά όπως είπα, δεν είμαι σπουδαγμένος, και δε μπορώ να δικαιολογήσω τέτοια πράξη, ακόμα κι αν φάει κάποιος ισόβια...

    ..........

    Ζητώ συγνώμη για την οργή μου, και την απαίτησή μου για μια τέτοια τιμωρία...

    Πίστεψέ με, όσο κι αν προσπαθώ να το δω αλλιώς...δεν μπορώ...

    ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σίγουρα δεν μπορείς να το δεις αλλιώς και είναι γιατί είσαι πατέρας. Δε σε κρίνω γι'αυτό που λες και το καταλαβαίνω. Μάλιστα το πιο πιθανό είναι αν κάνω κι εγώ παιδάκια να νιώθω έτσι.

    Ποιά είναι η κοινωνία που ονειρευόμαστε; Μια κοινωνία ατιμώρητων; Σίγουρα όχι.
    Μια κοινωνία που τιμωρεί σε θάνατο τους εγκληματίες; Δε νομίζω...

    Αυτή που ονειρευόμαστε είναι μια κοινωνία όπου οι άνθρωποι δε φέρονται σαν κτήνη. Μια κοινωνία που όποιος προσβάλλει τις ελευθερίες του άλλου ο ίδιος το καταλαβαίνει και διορθώνει, απολογείται ή τιμωρείται και μάλιστα μόνος του.
    Μια κοινωνία που γεννά ώριμους ανθρώπους και συνετίζει όσους καταπατούν τα δικαιώματα άλλων.
    Μια κοινωνία που δε χρειάζεται κανείς να τρέφει αισθήματα εκδίκησης ή φθόνου αλλά να μπορεί να βελτιώνεται χωρίς να αποσπάται η αναζήτησή του από άσχημα αισθήματα και κακά πάθη.

    Θέλω να πω οτι δικαίως αισθάνεσαι έτσι υπό αυτές τις συνθήκες που ζούμε αλλά δεν είναι λύση η θανατική ποινή. Πρώτα γιατί δεν θα είχα εμπιστοσύνη στα χέρια των δήμιων, έστω για μια ψυχή. Δεύτερον, γιατί είναι αρνητικά συναισθήματα που το μόνο που καταφέρνουν είναι να σε τραβάν προς τα κάτω. Πόρωση είναι και δεν είναι κάτι καλό γιατί σε θολώνει.

    Φυσικά λέω τις βλακείες μου χωρίς να είμαι μάνα, κάτι που σέβομαι και ξέρω οτι θα μου αλλάξει οπτική. Όμως δεν το θέλω, πιστεύω οτι η κρίση μου είναι Τώρα ανεπηρέαστη απο συναισθηματισμούς και πιο αντικειμενική.

    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτή που ονειρευόμαστε είναι μια κοινωνία όπου οι άνθρωποι δε φέρονται σαν κτήνη. Μια κοινωνία που όποιος προσβάλλει τις ελευθερίες του άλλου ο ίδιος το καταλαβαίνει και διορθώνει, απολογείται ή τιμωρείται και μάλιστα μόνος του.
    Μια κοινωνία που γεννά ώριμους ανθρώπους και συνετίζει όσους καταπατούν τα δικαιώματα άλλων.
    Μια κοινωνία που δε χρειάζεται κανείς να τρέφει αισθήματα εκδίκησης ή φθόνου αλλά να μπορεί να βελτιώνεται χωρίς να αποσπάται η αναζήτησή του από άσχημα αισθήματα και κακά πάθη.


    Κι εγώ έτσι φαντάζομαι την κοινωνία μας...αλλά γνωρίζεις κι εσύ ότι είναι ουτοπικό...



    Βλακεία δεν είναι αυτό που λες εσύ, αλλά αυτό που ζητάω εγώ...

    Ίσως με κάποιον τρόπο καταφέρω και απαλλαγώ απο αυτά τα αρνητικά αισθήματα και δω το όλο θέμα με διαφορετικό μάτι...

    Έχω δρόμο ακόμα μπροστά μου για να εξελιχθώ και να γίνω καλύτερος άνθρωπος....


    Σε ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σου...

    μακάρι όλοι να λέγανε τέτοιες 'βλακείες' σαν τις δικές σου...

    cheers!

    ΑπάντησηΔιαγραφή