13/4/11

Revolution calling?

Με αφορμή την ανάρτηση του Chocorello, -αλλά και μια διαμαρτυρία κάποιου κύριου πολλά χρόνια πριν- πήρα μια απόφαση, να κάνω επιτέλους κάτι που εδώ και πολύ καιρό ήθελα να κάνω...μια διαμαρτυρία...

Σκέφτομαι να πάω έξω απο το πρώην πια, Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης, να κάτσω έξω απο την πύλη, και να διαμαρτυρηθώ.

Δεν ξέρω αν θα έχω ντουντούκα. Δεν ξέρω αν οι φύλακες θα με αρχίσουν στις κλωτσιές. Δεν ξέρω αν οι περαστικοί θα με κοροϊδεύουν.
Ξέρω όμως ότι αυτό ΘΕΛΩ να το κάνω.
Πρέπει να ετοιμάσω/μαζέψω στοιχεία για να τεκμηριώσω την διαμαρτυρία μου.

Σαν πρώτη σκέψη, έχω αυτό που κάνουν στα πάρκα της Αγγλίας, της Ολλανδίας, της Γαλλίας κτλ, να πάρω ένα καφάσι, να σταθώ πάνω του και να αρχίσω...
Αν σταθώ και τυχερός μπορεί να περνάει και κανένας παππούς απο κει και να πιάσουμε κουβέντα.
Θα πάρω και κανέναν φίλο μου που θα τραβήξει ντοκουμέντο, για να το έχω αφορμή, για μελλοντική χρήση...-αν κάνω την αρχή δεν θα μείνω σε μια διαμαρτυρία...-

Δεν είμαι "επαναστάτης" χωρίς αιτία... έχω αιτία και αίτια...
Βάζω το "επαναστάτης" έτσι γιατί η επανάσταση συνήθως έχει και βία...
Εγώ δεν θα χρησιμοποιήσω βία...εξάλλου είμαι κατά της βίας...
Απλά θα σταθώ εκεί και θα πω ότι έχω να πω...

Μάλλον θα χρειαστώ και πλακάτ....
Αν βρω και ντουντούκα θα βοηθήσει πολύ...

Λοιπόν...η αντίστροφη μέτρηση άρχισε...

σύντομα θα έχετε νέα μου...

2 σχόλια:

  1. Κάνε ό,τι σε κάνει να νιώθεις καλύτερα. Η διαμαρτυρία όταν γίνεται με όμορφο και ειρηνικό τρόπο πάντα μένει τουλάχιστον σε ένα ζευγάρι μάτια.
    Είδες εσύ χρόνια πριν πώς στιγματίστηκες;
    Δεν πάει χαμένη αρκεί να τη νιώθεις.
    Χίλιες διαμαρτυρίες οργανωμένες από κόμματα δε φτάνουν για να ανέβουν στο δικό σου το καφάσι...
    Μη σε ανησυχεί αν θα σε προσέξουν ή αν θα σε ακολουθήσουν.
    Κάντο για 'σένα όπως το σκέφτηκες και θα βγει όμορφο, θα αγγίξει.
    Με τον δικό σου μοναδικό τρόπο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι έτσι είναι...

    Thnx...

    ΥΓ Απλώς αρχίζω να πιστεύω ότι η Αριστοτέλους είναι καλύτερο σημείο για κάτι τέτοιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή